,/g>
Twój opiekun: +48 732 705 395
0 Twój koszyk: 0,00 PLN

Twój koszyk jest pusty

Trwa wczytywanie koszyka...

Kategorie

Pytania i odpowiedzi

Produkty których szukasz możesz łatwo znaleźć na kilka sposobów:

  1. Korzystając z naszej wyszukiwarki, która od razu podpowiada produkty (grafika 1)
  2. W menu KATEGORII po lewej stronie, rozwijając je krok po kroku doprowadzą do wyszukiwanego produktu  (grafika 2)
  3. Poprzez zakładkę producenci (grafika 3)

Elektra Poznań Sycowska 46

Wyszukiwarka podpowiada produkty ze wskazanej serii:

Elektra Poznań Sycowska 46

Lista zakupów to taki schowek, do którego możesz dodawać produkty nim zdecydujesz o ich zakupie i finalnie trafią do koszyka. Tylko zalogowani użytkownicy, posiadający konto w sklepie internetowym www.twojaelektra.pl mogą korzystać z funkcji "Lista Zakupów".

Elektra Poznań Sycowska 46

Przy każdym produkcie istnieje możliwość dodania go do listy zakupów

Elektra Poznań Sycowska 46

Wchodząc w listę zakupów, możemy dodane do niej produkty przerzucić bezpośrednio do koszyka

Elektra Poznań Sycowska 46

Zamówienie możemy wysłać na dowolny adres, który podajemy podczas składania zamówienia. W przypadku zarejestrowanych Klientów, można do swojego konta dodać wiele adresów wysyłki i wybrać, który jest domyślny.

Koszty wysyłki są zmienne i obliczane na podstawie wagi towarów znajdujących się w koszyku, bazowe koszty wysyłki opisane są w zakładce warunki dostaw

Warunki dostaw

Tak, odbiór osobisty jest możliwy. Podczas składania zamówienia w polu "Wybierz metodę dostawy" w koszyku trzeba zaznaczyć Odbiór własny w punkcie centralnym.

Odbiór osobisty Elektra Poznań

Czas realizacji zamówienia jest podawany na bieżąco w koszyku podczas wyboru metody wysyłki. Zamówienia realizujemy do 3 dni roboczych od jego złożenia, jeśli czas wysyłki ulegnie zmianie, Klient niezwłocznie jest o tym informowany.

Czas wysyłki zamówienia

Korzyści i szczegóły z rejestracji w sklepie interentowym www.twojaelektra.pl szerzej opisane są w zakładcę Konto Biznes, do której link znajduje się na głównej stronie

Konto Biznes

Znajdą Państwo tam wszelkie informacje o plusach posiadania konta, przedewszystkim jako firma, ale również jako konsument

Konto Biznes

Szczegóły zwrotów zakupionego towaru w sklepie internetowym www.twojaelektra.pl są opisane w regulaminie sklepu, który znajduje się tutaj

Skontaktować można się z obsługą sklepu bezpośrednio za pośrednictwem maila sklep@elektra.poznan.pl lub pod numerem telefonu +48 732 705 395. Telefony odbieramy w godzinach pracy centrali w Poznaniu, w godzinach 7-15, odpowiedzi na przesłane wiadomości zazwyczaj przesyłamy do naszych Klientów w ciągu 24h. Również mają Państwo możliwość skontaktowania się z nami za pośrednictwem formularza z sugerowanymi tematami zapytań, który znajduje się na głównej stronie

Kontakt

Kontakt

Limit kredytowy przyznawany jest w ramach konta Optimum i Premium, oraz indwyidualnej weryfikacji i oceny ryzyka danego Kontrachenta, po więcej szczegółów zachęcamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem SKLEP@ELEKTRA.POZNAN.PL. O koncie Optimum i Premium mogą Państwo poczytać w zakładce KONTO BIZNES

Konto Biznes

Wyślij wiadomość

Masz pytanie ? Skontaktuj się z nami

Zapisz się do

Naszego newslettera

Nagrody:

Logistyka:

Płatności: