Produkty których szukasz możesz łatwo znaleźć na kilka sposobów:
Wyszukiwarka podpowiada produkty ze wskazanej serii:
Lista zakupów to taki schowek, do którego możesz dodawać produkty nim zdecydujesz o ich zakupie i finalnie trafią do koszyka. Tylko zalogowani użytkownicy, posiadający konto w sklepie internetowym www.twojaelektra.pl mogą korzystać z funkcji "Lista Zakupów".
Przy każdym produkcie istnieje możliwość dodania go do listy zakupów
Wchodząc w listę zakupów, możemy dodane do niej produkty przerzucić bezpośrednio do koszyka
Zamówienie możemy wysłać na dowolny adres, który podajemy podczas składania zamówienia. W przypadku zarejestrowanych Klientów, można do swojego konta dodać wiele adresów wysyłki i wybrać, który jest domyślny.
Koszty wysyłki są zmienne i obliczane na podstawie wagi towarów znajdujących się w koszyku, bazowe koszty wysyłki opisane są w zakładce warunki dostaw
Tak, odbiór osobisty jest możliwy. Podczas składania zamówienia w polu "Wybierz metodę dostawy" w koszyku trzeba zaznaczyć Odbiór własny w punkcie centralnym.
Czas realizacji zamówienia jest podawany na bieżąco w koszyku podczas wyboru metody wysyłki. Zamówienia realizujemy do 3 dni roboczych od jego złożenia, jeśli czas wysyłki ulegnie zmianie, Klient niezwłocznie jest o tym informowany.
Korzyści i szczegóły z rejestracji w sklepie interentowym www.twojaelektra.pl szerzej opisane są w zakładcę Konto Biznes, do której link znajduje się na głównej stronie
Znajdą Państwo tam wszelkie informacje o plusach posiadania konta, przedewszystkim jako firma, ale również jako konsument
Szczegóły zwrotów zakupionego towaru w sklepie internetowym www.twojaelektra.pl są opisane w regulaminie sklepu, który znajduje się tutaj
Skontaktować można się z obsługą sklepu bezpośrednio za pośrednictwem maila sklep@elektra.poznan.pl lub pod numerem telefonu +48 732 705 395. Telefony odbieramy w godzinach pracy centrali w Poznaniu, w godzinach 7-15, odpowiedzi na przesłane wiadomości zazwyczaj przesyłamy do naszych Klientów w ciągu 24h. Również mają Państwo możliwość skontaktowania się z nami za pośrednictwem formularza z sugerowanymi tematami zapytań, który znajduje się na głównej stronie
Limit kredytowy przyznawany jest w ramach konta Optimum i Premium, oraz indwyidualnej weryfikacji i oceny ryzyka danego Kontrachenta, po więcej szczegółów zachęcamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem SKLEP@ELEKTRA.POZNAN.PL. O koncie Optimum i Premium mogą Państwo poczytać w zakładce KONTO BIZNES